DEBATT

Jag kollar sällan på Debatt. Men Blondinbella skrev i sin blogg tidigare idag att hon egentligen skulle ha varit i Göteborg och med på debatt som spelas in här. Det ska pratas om Kissie och hennes provocerande sätt och hur hon är som dålig förebild. Jag tyckte även att jag skymtade baby señorita, vad hon nu gjorde där? Jag hade programmet på, men det var lite annat som dök upp.
Jag såg dock när dem diskuterade Big Brother. Jag har ingen direkt åsikt om det programmet. Jag har aldrig följt det. Jag har bara sett några avsnitt när det var en tjej som hette Jessica (tror jag) och Robin (tror jag). Mer än så har det aldrig varit. Jag har inte tv 11, men jag har sett rubriker om att Big Brother deltagare skickas hem. Men enligt Linda Rosing, som var med 2003, verkar det vara en helt sjuk dokusåpa och att hon aldrig skulle göra om det.

Efter debatt är det verkligen godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0