Trots att det inte har varit någon skola i...

Trots att det inte har varit någon skola idag så har jag inte tagit det lugnt. Det är massa måsten som ska göras. Samma sak imorgon. Jag går och väntar på tur. Jag går och väntat på ett 110% svar. Det tar på krafterna och när jag har fått det kan jag sluta stressa. Jag har massor med bollar i luften hela tiden. Jag kan inte stänga av min mobil under 12 timmar för att inte göra någonting. Jag är ständigt uppkopplad på mallen, mobilen och facebook, tillgänglig 24 timmar om dygnet. Jag vill kunna slappna av och ha en Elindag, en hel dag eller under 12 timmar. Det skulle behövas. Något mer som behövs är sömn. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0