TISDAG, 25 JANUARI

Och då var veckan igång igen!

Jag har ÄNTLIGEN fått mina installationsskivor till min dator så den ligger hemma och installeras, dock har det tagit lite mer än 12 timmar.. Men jag hoppas att den ska komma igång innan veckan är slut iallfall.

I fredags blev jag dålig, inte överdrivet jättesjuk, men jag mådde dåligt under hela fredagen och har inte riktigt fått tillbaka min aptit än. I lördags var det full fart på mig igen, som inte är van vid att bara ligga vid soffan hela dagarna.. Då åkte jag in till stan och tog en lunch med bästa Malin! Sånt som man gör alldeles för sällan. Sedan blev det att åka hem, kolla på handbollen, HEJA SVERIGE! Och sedan blev det en lugn kväll hos Världens Bästa. Söndagen hade inte mycket att erbjuda fören fram mot eftermiddagen, då blev det middag och bio. Tron Legacy.
Måndagen blev lugn, tack och lov. Jag fick sova en längre stund, sedan var dagen full av ärenden.

Så nu är det tisdag, jag har ca 20 minuter kvar på min lektion, sedan blir det hem och plugga till alla proven som ska göras innan vecka nio. Sen blir det handboll ikväll igen, Sverige-Danmark, ett spännande möte! Mer om det sen.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0