ONSDAG, 12 JANUARI

Hallå där!

Det är onsdag idag och jag är ledig, så skönt! Det blev ingen powernap för mig igår då det var full fart i mitt hus igår.
Bästa Jessica kom hit och höll en Mary-Kay hudvårdsklass för mig och min bästa vän. Det blev en riktigt trevlig kväll!
Intresserade av Mary Kay och dess bästa konsult? Kommentera detta inlägg eller maila mig på [email protected] så kan Jessica komma hem till dig och hjälpa dig och dina kompisar med att hitta den perfekta hudvården för just din hy.

Snart får jag hem mina produkter och då ska ni få se vad jag köpte!


Vad har hänt med vädret? När jag gick ut under morgonen så fick både jag och min man en chock. Snö! En massa snö! Rätt fint på träden och tre rådjur som stod på lekplatsen och tittade sig omkring.

Nu blir det till att göra sig iordning för att åka och träffa min man och spendera resten av dagen med honom :)

ha en fin onsdag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0