MÅNDAG, 10 JANUARI

Jag är hemma i kalla Sverige efter en grymt härlig vecka på Gran Canaria. Jag har skrivit små blogginlägg på min lilla dator som jag hade med mig, som jag ska lägga upp i veckan :)

Jag har längtat hem en del då jag har saknat mina fina vänner. Men i lördags, vid frukosten, när jag satt och kollade ut över den o-t-r-o-l-i-g-a utsikten som vi har från vårt hotell, ville jag inte lämna Amadores. Jag ville inte åka hem till snö, slask, kyla, mörker och verklighet. Jag ville få ner mina vänner och en skönare säng och fortsätta leva i paradiset. 

Och nu, nu sitter jag framför mina föräldrars dator, då min fortfarande inte fungerar, kollar ut i det mörka och klockan är fem. Jag förstår att folk blir deprimerade under vintern! Men om knappt sex veckor åker jag och Världens Bästa till Sälen, och om tre månader åker jag igen till värmen, blir borta i fem veckor. Om fem månader åker jag igen till värmen. LAGOM! Sedan blir det att jobba ett tag, tjäna ihop massa pengar och åka iväg en längre tid. Man får allt se till att passa på att åka ut och resa i världen medan man är ung :)

Jag ska börja min första måndagkväll i Sverige år 2011 hos min bästa vän. Kolla på Gossip Girl säsong 1. Underbart!


Promenad i soluppgången♥

Ha en mysig kväll :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0