HARRYS I SÄLEN

När jag var liten och tillbringade en vecka om året i Sälen så var det inte mer än skidåkning, äta och sova. Detta året blev annorlunda. I tisdags träffade vi ett gäng härligt folk hemifrån. Vi träffades i deras stuga på kvällen och sedan bestämdes det att vi skulle dra vidare till ett ställe som heter Harrys. För mig lät det som en vanlig bar, men det var det verkligen inte. Stället heter Harrys/Ice, två nattklubbar i en. Ice var nog det finaste utestället som jag har varit på. Det var vitt överallt, med blått ljus. Bartenderna hade vita piké och det var stilrent. Sånt som jag gillar ;) Det var till och med lite kallt i det rummet. Helt galet. Och så klart skulle jag och Jessica föreviga kvällen på Ice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0