ONSDAG, 8 SEPTEMBER

Hej!

När jag vaknade i morse trodde jag att det var fredag, men jag insåg snart att det endast var onsdag. Skit. Det hade varit otroligt gott om det var fredag!
Jag sitter nu på första lektionen och slutar skoldagen om sex timmar. Då blir det lite styrketräning som gäller, eftersom att jag var för trött för att göra det igår;)

Btw, det var väl ingen som missade Idol igår? Haha, fan vad fail vissa kan vara och andra så otroligt duktiga! Sen har man ögongodis på tv:n, the hottie Andreas Carlsson! Efter att ha läst hans självbiografi kan man inte annat än älska honom ;)
Men Idol kommer väl idag igen?

 

XO


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Elin. hoppas allt bra med dej ? hur går de i skolan då?

2010-09-08 @ 13:59:07
URL: http://Lillasandriih.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0