SÖNDAG, 3 OKTOBER

Godmorgon!
Jag har varit uppe en stund och gjort mig iordning då jag ska träffa min kusin för en liten söndagsfika inne i stan. Det ska bli riktigt mysigt.
Annars är det riktigt höstväder ute.. Kallt, grått och blååsigt. Funderar kanske på att dra på mig min pälsväst idag?

Det blir även lite shopping idag! Ska hitta ett fett till mina Hunters och även kolla på en snygg jacka. Har hittat en snygg från Fiorucci som jag ska kika på, annars ligger Sveajackan som nummer 1!

Under förmiddagen nu har jag suttit och bokat in lite möten, både personliga och business. Så det blir en fullspeckad vecka, sånt gillar vi!!




Nu ska jag se till att få något att äta.

Ha en fin dag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Becca

Fining!

2010-10-03 @ 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0