FREDAG, 15 OKTOBER

FREDAAAAAAAAAG! Och det är iskallt. Bra och dåligt.

Men som sagt, jag är glad ändå :)
Jag sitter nu på Näthandeln och jobbar såå hårt. Duktig som jag är. Börjar få form på den snyggaste hemsidan ever! Men eftersom att det inte riktigt är en "hemsida" så går det ju inte att visa, tråkigt nog. Men kanske bra då den är så snygg att alla hade blivit såå avundsjuka ;)

Klockan är tio i nio och jag har ca 4 timmar kvar i skolan. Meningslös dag egentligen, har inget att göra i skolan för tillfället. Tagga inför helgen kanske? :)


VAFAN hade ju tänkt att lägga upp en liten bild på mig, när jag sitter och jobbar så hårt. Men nej. Blä. Skolans datorer suger.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0