TISDAG, 23 NOVEMBER

Jag tror att jag har haft världens bästa eftermiddag och kväll. Den har varit helt underbar! Jag har skrattat i princip hela tiden. Jag älskar sånt!

Sedan tog företaget ledigt under eftermiddagen då vi hade annat planerat utanför skolan, men de planerna får flyttas till nästa vecka på grund av olika skäl. Så vi åkte ner till NK och satte oss där och hade ett litet möte för att se hur vi ligger till. De började ju med julskyltningen i söndags på NK och samtidigt blev det en hel del julstämning i hela varuhuset och även på Espresso House. Jag tog en muffins med pepparkaks-smuldeg som var såå god! Den kan jag verkligen rekommendera!

Snön har kommit. Snöstormen är här och värre ska det bli. KUL. Verkligen. Jag vill ha jul när det är så här mycket snö!

Nu ska jag gå och lägga mig, måste vara utvilad när jag ska på en intervju imorgon klockan 9.

Wish me luck!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0