SÖNDAG, 28 NOVEMBER - FÖRSTA ADVENT

Vilken bra helg det har varit!

I fredags åt jag och världens bästa middag på Bryggeriet och hade en helt underbar kväll tillsammans. Efter middagen gick vi och träffade Fredrik & Louise och gick på Jul På Liseberg i den ISKALLA kylan. Usch, det var fruktansvärt kallt. I lördags blev det upp tidigt och med mamma och pappa till stan för att handla lite julklappar. Det blev en rätt lång dag på stan sedan blev det hem och äta gott. Vid 18 tiden drog vi till två härliga typer och spenderade lördagskvällen där. Rätt lyckad och vi hade en rolig kväll. Idag har det inte hänt mycket för min del. Jag har försökt plugga lite på min inlämning som ska in på onsdag, men det går segt. Jag får se till att göra den imorgon.

Idag är det även första advent. MYSIGT! Nu längtar jag bara till julen och det är endast 26 dagar kvar awesomeness fan :)

Nu ska jag gå och köpa godis sen ska jag kolla på GG.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0