SÖNDAG, 14 NOVEMBER - TRE TUGGUMIN OCH TVÅ SIDOR SENARE

Hej!

Vilken bra slut det blev på den här helgen! Fredagen var väl rätt tråkigt, men jag hade ju mina vänner Ben & Jerry och deras Cookie Dough som hjälpte mig :)

gårdagen började super med tanke på att jag träffade min vän Vanja och pratade om ALLT, vi öppnade oss för varandra och det kändes så bra att vi kunde göra det. Vi hittade verkligen tillbaka till varandra trots vårt treåriga uppehåll. Tråkigt att det blir så, men skönt sen när man kan hitta tillbaka till varandra. Vanja är en tjej som jag alltid har kunnat lita på, vi har stått varandra otroligt nära och varit med om nästan EXAKT samma saker i våra liv. Lite komiskt när man tänker efter. Nu ska det iallafall inte gå tre år igen innan vi sitter och pratar om våra liv och vad vi har missat av varandra. Kanske några veckor bara. Hon är en görbra tjej och fin vän.

Lördagskvällen blev inte riktigt som planerat men jag fick spendera den med nästan alla mina närmaste vänner och trots kylan och regnet var jag glad och uppåt som vanligt. Trött var jag dock och strax innan tolv var jag påväg hem med min gäst över natten och har haft en jätterolig förmiddag med denne. 
   Nu sitter jag och pluggar på mitt svenskaarbete som ska vara inlämnat imorgon och jag är strax klar och fan vad bra det ser ut. YES!

Snart är det middag och därefter ska jag möta min bästa vän för söndagsmys. Det är nämligen OSTKAKANS DAG idag och vi ska baka cheesecake och kolla på GG och snacka en massa skit.
Jag älskar min vän♥

Jag mobilbloggar förhoppningsvis under kvällen eller så slänger jag ihop ett inlägg när jag kommer hem.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0