MÅNDAG, 8 NOVEMBER

Idag är då ingen vanlig dag vill jag säga, idag är jag mer än 18 år. Ganska EXAKT arton och ett halvt år. Hihi, en dag närmare 19 och vuxenlivet (vilket jag nog aldrig kommer att hamna i^^ ).

Skola för första gången på en hel vecka. Det har varit ett skönt lov. Jag har stängt av skolan HELT OCH HÅLLET och bara ägnat mig åt att göra i princip ingenting. Har tagit dagen som den har kommit och bara njutit. Känns riktigt bra.
Och i samband med att min lilla pluttdator har gått sönder på något vänster (när jag startade den i veckan så stod det något i samband med att Windows inte vill samarbeta och att datorn måste OMFORMATERAS) Jag hatar det ordet. Alla bilder från P!NKs konsert, kretaresan och alla andra MILJONER bilder som ännu inte har hunnit överföras på den externa hårddisken är borta.. Jag får väl skylla mig själv? Så den ska väl fixas i veckan, om jag lyckas! Eller så gör jag inte det och skaffar mig en snygg MAC istället ;)


Finns nog inte många som tackar nej till denna skönheten?!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0