MÅNDAG, 29 NOVEMBER

Måndagen avklarad och min säng längtar efter mig. Kanske lika mycket som jag längtar efter den..
Det var en trevlig dag med min fina malin och jag blev riktigt nöjd med min frisyr. Det blev ganska mycket kortare, men det är fortfarande långt.
Kvällen har inte varit den bästa. Usch, jag vill glömma och gå vidare från det här. Morgondagen kommer förhoppningsvis att bli bättre. Hoppas jag..

Så jag tänkte avsluta här för att gå och dra täcket över huvudet.

Sov gott.


Bilden gör INGEN rättvisa.. Men håret är kortare. Det var det jag ville komma fram till.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Becka

Fint och väldigt orättvist att du har sånt hår:)

2010-11-30 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0