VECKOPLANERING

·Allmänt; Vecka 18!! Måndag, tisdag, onsdag(fredag), torsdag, ledig. på onsdagen har vi endast en lektion, och det är ett prov så det är härlig onsdag, på kvällen ska tjejerna göra någonting för mig så det ska bli superkul! På fredag ska jag på riskettan och är borta från skolan, det visade sig även idag att jag är ledig på fredag så det blir ju galant. Efter riskettan ska jag göra ett litet ärende och på kvällen ska jag ut med C och Linda! GRYM VECKA!

·Träning; Mitt träningskort går ut på torsdag och då blir det sista träningen inför sommaren, buhu..

·Vägen mot körkortet; Körlektion på torsdag och riskettan på fredag. Ska man kanske börja boka halka och uppkörning snart??

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Lycka till med körkortet! :)



Kika gärna in hos mig. Har ett par tävlingar igång, ett på väggord och ett på ekologiska leksaker. Kanske något passar dig?



/Kaosets Gudinna

2010-05-03 @ 17:39:31
URL: http://kaosetsgudinna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0