HELLRE SALLAD ÄN DONKEN

Dags för ett litet inlägg. Jag har kollat på två och ett halvt avsnitt av The Hills och får sedan ett meddelande på skärmen där jag har överskridit tittarminutrerna eller något. Så nu måste jag vänta 50 minuter innan jag kan fortsätta se resten. Sämst.

Jag kom och tänka på, när jag läste Tyras blogg, när hon och Kenza var nere i Paris så åt dem tydligen pizza och Donken varje dag. När jag läser saker, om när folk ex, sitter på restauranger och berättar om vad de har ätit så brukar jag få en liten bild i huvudet hur det kan ha smakat. Men när jag läste om alla pizzor och big mac's så blev jag äcklad. Vilket är sjuukt ovanligt när det gäller mig. Jag har alltid varit glad i mat och tyckt om det mesta. I ettan åt jag på donken ganska ofta, men nu vill jag helst inte äta min lunch eller middag där. Visst, pizza och kebabrulle gillar jag, men inte i överdrift. Max en gång i månaden kan jag äta det.

Nu är det inte så att jag dömer de som äter pizza och big mac's ofta. För de hade väl knappast gjort det om de hade tyckt att det var gott?

Det här med att jag blev äcklad över donken kan ha att göra med kolhydratångesten som jag har dragit mig in i. Och det är inte kul känna ångest varje gång man känner att man äter "för mycket" kolhydrater heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0