FREDAG, 21 MAJ

Blä, nu har det åskat två dagar i rad och jag tycker inte om det här vädret. Något mer jag inte tycker om är att jag sitter och pluggar ca 4 timmar på en fredag. Det är inte okej. Speciellt inte när det är slutet av maj och mina lärare väntar till sista månaden med alla arbeten och prov. Inte okej.
Nästa vecka blir bajjobbig. Måndag ska en inlämning in som än inte är klar och prov som jag måstemåstemåste få minst VG på för att få VG i kursen.
Så måndag ser jag inte fram emot. USCH.

Men dagen då.
Upp tidigt för körlektion och bussen är sen!! Så jag kommer till körskolan PRECIS i tid för lektionen (läs jag sprang nästan hela vägen). Sen skola i 40 minuter, sen lunch och sen hem och plugga. Jävla skitdag har det varit.
Hoppas att den blir bättre, för jag känner mig lite dåsig.. Usch på det med.


Ett tecken på att det är sommar, är när glasstånden öppnar i Göteborg. Love it!!

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0