DRINK GAINOMAX AFTER WORKING OUT

Nej, det är inget jag sysslar med. Massa proteinpulver och muskelbyggardrickor som smakar trä och är FULLA med kolhydrater är ingenting för mig. Efter träningen så äter jag lite grann och det gör susen!
Jag har förresten, i samband med dieten, fått kolhydratfobi. Vad jag än köper på Ica, kollar jag alltid socker-, kolhydrat-, fett- och proteininnehållshalten. Jag kollade t.o.m. det på en Ramlösa när jag köpte det häromveckan. Jag vill inte veta hur mycket kolhydrater och socker jag kommer att få i mig under fredag och lördag.


Jag lovade en dagens, men så blev det så otroligt bråttom när jag skulle till träningen att jag inte hann :(
Nu får ni se en bild på mig efter träningen istället ;)


Yey

Nu blir det dusch och något litet mål så att man inte har tränat i onödan.

IMORGON blir en grym dag, lovar att ni får följa med på den =)


XOXO

Kommentarer
Postat av: Big Daawg

True, proteinvällingen är bara bullshit!

2010-05-06 @ 20:52:54
URL: http://jagbehoverpengar.blogg.se/
Postat av: Johan

Ät fett, ta det lugnt med socker. Det finns en gammal hederlig kemidevis som säger: Fett löser fett.

Kosten skall vara blandad men med ett måttligt intag av kolhydrater. Istället för tre potatisar äter man en. Hjärnans enda bränsle är kolhydrater så med andra ord behövs kolhydrater. Skit i Gainomaxen, innehållet i den är massa konserveringsmedel.

Efter träning är enda gången man skall äta snabba kolhydrater för att fylla på kolhydrat depåerna man har tömt under träning. Käka en banan istället, skit i vad apan i reklamen säger.

Kolla in en diet som heter Warrior-diet. Den är grym.

2010-05-07 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0