VINTER-OS ÄR S-L-U-T!

Så sant. Äntligen kanske man ska säga? Tycker att det är liite mycket överdrivet hysteri runt OS, alla OS. Är inte speciellt insatt i dessa vintersporter. Men det har varit kul att se (när jag väl har tittat) de svenska stjärnorna vinna guld-, silver- eller bronsmedaljer.
Jag gillar att kolla på Hockey, speciellt när Sverige spelar. Men igårkväll såg jag finalen mellan USA och Kanada. Höll på USA, vet inte riktigt varför. Jag håller nästan alltid på USA. Beror det på mitt påbrå?? Och jag trodde faktiskt att de skulle ta hem guldet. De är ju oftast så överlägsna i alla andra sporter typ.
Men när alla tre perioderna var slutspelade stod det 2-2. Oliiiidligt spännande! Sen slocknade jag och läste i tidiningen imorse att Kanada hade vunnit OSguld. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Kusin

fast ishockey i kanada är ju som deras religion, dom är ju alltid bäst när det gäller :)

2010-03-01 @ 21:30:34
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0