VECKOPLANERING

·Skola; Vecka 10 har precis börjat och har en härlig skolvecka framför mig! Istället för att gå 8-16 så går jag 8-11 och på fredag har jag INGA lektioner alls för då är det UF-mässan på Svenska Mässan och eftersom att UF blir vårt projektarbete i 3:an ska vi gå på mässan iår och få inspiration eller något.

·Träning; Träningen är i full gång. Tränar 3-4 gånger i veckan och det är grymt härligt!

·Vägen mot körkortet; Ja, jag skrev in mig på körskolan förra måndagen och har sedan dess hunnit med en teorilektion redan. Det är 4 teorilektioner kvar + en s.k. garagelektion. Sedan ska jag ha körlektion på torsdag med innan skolan! Grymt kul. Om ca 2 månader hoppas jag att körkortet är klart. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0