OJ

Oj vad det har varit dålig uppdatering :( usch, nu har jag skuldkänslor.
Jag har faktiskt en bra anledning. Min pappa har inte mått så bra de senaste månaderna. Han har haft ont av sin magkatarr under flera år och i julas fick han så extremt ont att han fick åka in till sjukhuset tre gånger under en hel vecka. Magkatarren visade sig vara gallsten och att han skulle bli opererad inom en månad. En månad blev två månader och för nästan två veckor sedan ringde de från SH och sa att papsi hade fått en operationstid den 4 mars. Så det har varit ganska jobbigt nu den senaste veckan, det har varit sjuk oroligt här hemma så jag har försökt att göra så mycket som möjligt för att få tankarna på annat.
Han kom iallafall hem igår och mår hyfsat bra.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0