KÄNDE FÖR EN LISTA

Dagens humör: Glad, tacksam, ledsen och förvirrad. Som varje dag de senaste veckorna antar jag?
Dagens mående: Bra och dåligt. Bra ibland, dåligt däremellan.
Dagens borde: Plugga sönder som jag faktiskt håller på att göra. Glömde dock svenskan i skolan så får plugga på den imorgon..
Dagens frisyr: Vanlig tofs.
Dagens smink: 10 lager av concealer för att dölja att jag har sovit så lite, färgad dagcreme, mascara och rouge. Vanligt smink.
Dagens klädsel: Nya svarta jeans (love em!), ljusblå skjorta från Ralph Lauren och cardigan från SVEA.
Dagens planer: Plugga marknadsföring, körkortsteori, träna med C och sova.
Dagens materiella vill ha: Alla söta sommarkläder från Abercrombie & Fitch som jag har kollat in och det finns inte en chans att jag får dem.. + den där OTROLIGT snygga med överdrivet dyra kavajen från ZARA (birthday?)
Dagens fundering: Varför det ALDRIG kan sluta snöa någon jävla gång!
Dagens beroende: Mitt beloved läppsyl från försvaret.
Dagens tråkigaste: SNÖN!! och att jag inte hinner med de saker jag vill hinna med!
Dagens längtan: Kortvarig längtan: FREDAG och att all the drama ska försvinna, typ nu tack. Långvarig längtan. VÅREN OCH SOMMAREN OCH 18 ÅRSDAGEN!
Dagens superlängtan: VÅREN OCH SOMMAREN OCH 18 ÅRSDAGEN!
Dagens tidning: Veckans Nu!
Dagens låt: Rihanna - Rude Boy <3
Dagens humör: Glad, tacksam, ledsen och förvirrad. Som varje dag de senaste veckorna antar jag?
Dagens mående: Bra och dåligt. Bra ibland, dåligt däremellan.
Dagens borde: Plugga sönder som jag faktiskt håller på att göra. Glömde dock svenskan i skolan så får plugga på den imorgon..
Dagens frisyr: Vanlig tofs.
Dagens smink: 10 lager av concealer för att dölja att jag har sovit så lite, färgad dagcreme, mascara och rouge. Vanligt smink.
Dagens klädsel: Nya svarta jeans (love em!), ljusblå skjorta från Ralph Lauren och cardigan från SVEA.
Dagens planer: Plugga marknadsföring, körkortsteori, träna med C och sova.
Dagens materiella vill ha: Alla söta sommarkläder från Abercrombie & Fitch som jag har kollat in och det finns inte en chans att jag får dem.. + den där OTROLIGT snygga med överdrivet dyra kavajen från ZARA (birthday?)
Dagens fundering: Varför det ALDRIG kan sluta snöa någon jävla gång!
Dagens beroende: Mitt beloved läppsyl från försvaret.
Dagens tråkigaste: SNÖN!! och att jag inte hinner med de saker jag vill hinna med!
Dagens längtan: Kortvarig längtan: FREDAG och att all the drama ska försvinna, typ nu tack. Långvarig längtan. VÅREN OCH SOMMAREN OCH 18 ÅRSDAGEN!
Dagens superlängtan: VÅREN OCH SOMMAREN OCH 18 ÅRSDAGEN!
Dagens tidning: Veckans Nu!
Dagens låt: Hittar ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0