GRYMMAST PÅ LASERDOME

OJ vilken eftermiddag!!
Vanligtvis slutar vi skolan runt tre tyckte då att det var en bra idé att boka Linas överraskning strax efter fyra. Men lata lärare som vi har, så slutade vi strax efter två och det hade ju varit perfekt om vi inte hade planer. Så det var bara att ta upp mobilen och ringa för att boka om.
Så med en "blind" (vi hade ögonbindel på Lina så att hon inte skulle veta vart vi åkte, och eftersom man är så otroligt van att gå samma väg dag ut och dag in så måste man ju ta lite omvägar) Lina åkte vi Landala-Chalmers-Korsvägen-Mölndal och lyckades komma liiite för sent.
När vi väl var framme och dygnsura av regnet fick Lina äntligen ta av sig ögonbindeln och hon fattade inte vart hon var någonstans.
Jag: Vet du inte vart vi är?
Lina: Nääeejooo. Nu vet jag :D
Så såg hon en skylt där det stod LASERDOME och blev nog lite chockad. Haha, Det var nog det sista hon hade anat.
Men fan vad roligt det var! Vann gjorde jag ju också första omgången, sen kom det massa små barn och förstörde allt och då gick det mindre bra.
Bilderna kan jag lägga upp imorn, det hinner jag inte nu. För Linda kommer snart. Kanske slänger in något sen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0