COOOOORE

Idag, för en gångs skull tränade jag C och hennes syster Core och det var inte alls som jag hade förväntat mig!
Trodde att det skulle vara sjuukt jobbigt med massa puls som i Kettlebell fast utan själva kettlebells då såklart. Men det var bara styrka om jag säger så. Jobbigt som fan, speciellt för mig som har extrem träningsvärk i min mage sedan träningen igår!

Core


Kettlebells i olika storlekar/vikter.

Grymt bra iallfall.
Nu ska jag in i duschen, sen krypa ner i sängen och typ sova? Ska upp sjukt tidigt imorgon och det kommer att bli en LÅNG dag!
Sov gott.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter så roligt när du berättar allt som du tränar på hälsans hus. Jag blir grymt sugen <3

2010-03-13 @ 16:24:50
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0