TISDAG, 29 JUNI

Vilka dagar det har varit och vilken otrolig värme!!
Jag har faktiskt knappt varit i solen idag alls, jag jobbade under förmiddagen, sen hem, handla, hem, laga mat, sitta här. Imorgon ska jag också jobba. Det var egentligen meningen att jag skulle varit ledig denna veckan, men det saknades folk under dessa två dagarna och då kunde jag hoppa in. I've said it before and I say it again. Cash is KING!

Det som känns segt med att jobba förmiddagen är att jag måste gå och lägga mig sjukt tidigt för att orka gå upp tidigt. Det känns konstigt att jag måste gå och lägga mig när det fortfarande är ljust ute.
Men jag får faktiskt njuta av den fina dagen som vi troligtvis kommer att få imorgon också tänkte jag skriva. Men det påstås ju bli regn både ikväll och imorgon. Gick precis in på TV 4 vädret och kollade vädret inför morgondagen. Det är inte regn. Men mulet. Blä.
Till helgen ska jag iallfall glassa vid kusten. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0