SÖNDAG KVÄLL

HELLOJ!

Gaah vad segt det vart att gå upp klockan sex imorse.. Jag har sovit oroligt större delen av natten och trott att jag ska gå upp. Är så rädd att försova mig..
Jag jobbade iallafall idag mellan 7 och 15. Tiden gick rätt fort, det var lagom mycket att göra idag. Tur var väl det för när jag kom ut från jobbet och var påväg hem var det inte ett endaste moln på himlen! Det blev hem fort och på med bikinin och ut på uteplatsen för att pressa! När mina föräldrar kom hem fick jag mig ett glas cider, otroligt gott. Kollar ni i inläggen nedan, ser ni kanske den giftiga färgen på drickan när jag ligger i skuggan och tar det passivt.

Senare åkte jag till bästa vän och hade en otroligt bra kväll tillsammans med henne. Tänk, vad hade man gjort utan sina närmaste? Jag hade inte klarat mig!

Imorgon ska jag göra ett ärende på morgonen, sedan ska jag hem och jobba på brännan! Alltså inte så stressigt imorgon, och det kan behövas ibland!

Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0