ONSDAG, 23 JUNI

Godmorgon!

Tråkigt väder.. Jag tycker att vi kan klara oss utan några meteorologer för de kan ju inte spå vädret ÖVERHUVUDTAGET. Nej, fyy på dem. Hmm, kanske ska göra en diss vs. hiss-lista när jag kommer hem ikväll (i)
Jag börjar tydligen en timme tidigare än vad jag brukar göra, konstigt. Men Det ska väl gå bra det med!! Nu är det bara två dagar kvar, sedan midsommar. Åh midsommar =) det låter så härligt!

Imorgon får ni även se ett av plaggen som jag köpte på NKrean. Jag ska nämligen luncha med tjejerna från klassen och då har jag tänkt ut en passande outfit ;) Men innan dess blir det shopping, oja! Smycken och lite smågrejer ska inhandlas :D yey!

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0