ONSDAG, 16 JUNI

HEJ!

Jag fick äntligen tid för lite dator idag! Eller lite blogg och facebook kanske jag ska säga iochmed att jag faktiskt har suttit framför datorn varje dag, men endast hållt på med körkortsteorin. Den tar knäcken ur mig.

Idag har jag iallfall varit och jobbat, pluggat lite, ätit precis och ska snart ut och köra en sväng med papsi.
Apropå mat så åt vi strömming och potatismos idag, SÅ OTROLIGT GOTT! har ni inte smakat på det än så gör det så snart som möjligt, godare fiskrätt finns nog inte.

Btw, så har jag bränt mig i dagens sol. Fiffigt elin! Hoppas att det går över så snart som möjligt.

Imorgon blir det jobb igen. Ska jobba med Louise som jag träffade förra veckan, yey =) hon är så härligt rolig!

Nej, måste drao. Bloggar igen senare, lovaro ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0