NEMO OCH MR BEAN TITTADE FÖRBI

WOW! Kollade precis statistiken och jag vill bara säga att det är GÖÖÖRKUL att det är så många som har hittat hit :D hoppas att ni stannar :)

Kvällen blev riktigt bra, den spenderades med min kusin och hans tjej. Vi tog bilen till Ica och köpte godis och dricka och satte oss framför tv:n och tittade på Hitta Nemo, som jag aldrig har sett förut. Varje gång jag nämner det blir mina vänner i chocktillstånd ^^. Sen kollade vi på Mr Beans semester. Haha, jag får seriöst panikångest när jag ser den människan och hans galna grejer. Men oj vad man kan ha roligt åt en person!
Bilder togs det och dem kommer upp under morgondagen. Nu har jag ingen ork. Jag är sjukt trött och ska gå och lägga mig, ska läsa lite bloggar först =)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0