FREDAG, 25 JUNI

Godmorgon!

Idag är det midsommar och det är fint väder, wohow! Jag ska ut till havet en sväng tillsammans med min familj och min moster samt morbror. Det ska bli så skönt att få sätta sig i solen och få förhoppningsvis lite färg!

Jag har drömt så konstiga drömmar nu de senaste två nätterna, det har varit riktigt knas.
Som igår, drömde jag en mardröm. Ni vet Jigsaw från Sawfilmera, var på mitt jobb och mördade folk, vilket han tydligen brukade göra. Heltknasigt var det, usch så hemskt.
Inatt drömde jag om Kenza. Att jag och några till var hemma i hennes lägenhet och gjorde massa grejer.
Detta är inte vad jag kallar normala drömmar

Nu måste jag göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0