DAGEN

Efter att ha hittat tre saker som fick följa med mig hem, bl.a. ett par grymt snygga solglasögon, de är perfekta, ett mobilfodral från ordning och reda, eftersom att mitt andra fodral försvann spårlöst efter en lunch på Café Vasa. Det låg på soffan när jag gick ut, kom på att jag glömde det, gick in och skulle hämta det och då vart det borta. Helt puts väck!! Sedan gick jag in på Kappahl, bara för att och hittade världens sötaste pyjamasshorts som även finns i ljusgrönt. Kanske ska ta och köpa mig ett par sådana också... Efter shoppingen gick jag och mötte fyra av mina vänner och lunchade på franska. Jag valde deras otroliga kyckling/bacon baguette som höll mig mätt riktigt länge! En trevlig stund hade vi innan jag var tvungen att göra lite nytta.


På franska cafét i deras grymt sköna soffor på uteserveringen.


Mina fina solglasögon från Prestige, Åhlens.


Rosa mobilfodral från Ordning & Reda


Shorts, Kappahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0