FREDAG, 9 JANUARI

Hej bloggen!

Nu är jag hemma igen!
Jag är verkligen jättetrött iochmed att den här dagen har varit så extremt lång.

Upp innan åtta imorse för att packa det sista och kunna checka in bagaget via hotellet (det kom en anställd från Thomas Cook och checkade in vårt bagage så att vi slapp göra det på flygplatsen, SKITSMART!), frukost innan klockan nio, upp till rummet och borsta tänderna, ner till poolen och sola det sista. Upp till hotellet igen strax innan elva och duscha och göra sig iordning, ner och checka ut från hotellet, bussen hämtade upp oss klockan halv tolv. Stod i kö i evigheter till säkerhetskontrollen. Planet försenat från Sverige med 30 minuter. Vi blev försenade en timme från Las Palmas Airport. Satt framför två gapiga ungar. Fan vad irriterande det var! Landade strax innan halv nio, väntade evigheter på väskorna, hittade snabbt en taxi och kom hem strax innan tio. Kan ju passa på att tillägga att jag var så extremt nära på att vända tillbaka in i flygplanet efter att vi hade landat. Hur i helsike har ni kunnat överleva i den här kylan?? Hur i helsike har jag kunnat överleva i den här kylan innan??

Tänk er att lämna +++30 gradig värme och komma hem till -11??? Nej, tacka för Kanarieöarna. Jag känner mig hemma där! All god mat, alla underbara människor, det fina vattnet, den otroligt välplanerade strandpromenaden från Puerto Rico till Amadores, alla fina hotell och ALLT! Helt underbart!

Har inte orkat ladda över bilderna från kameran än, så jag tänkte hitta lite snygga bilder på hotellet och på finafina Amadores från Google. Men det var inga fina bilder. Ni får hålla ut en dag till eller två =)



Det får bli en schnyggisbild på mig från Kreta '09 istället!

Nu ska jag kolla på saknade V.Ä.N.N.E.R. i min ännu mer saknade säng och ha det gott. Det kanske finns litelite godis kvar? Ska kolla!

Nattinatti!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har aldrig ÄLSKAT att vara på Kreta så mycket som då! <3

2010-01-24 @ 17:56:50
URL: http://nnathaliiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0