ONSDAG, 1 DECEMBER

HALLÅ!

Det är 1 december idag! DECEMBER! Den här månaden är magisk för mig. Speciellt med alla förväntningar innan jul och sedan nyår. Det är idag som jag börjar räkna ner dagarna till julafton och idag är det dan före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, FÖRE DOPPAREDAN!
Alltså, 23 dagar kvar för den som inte kunde räkna ut det ;)

 

Men det är ju tre veckor kvar till dess.. Idag är det iallafall onsdag och jag sitter på den första av mina två lektioner. Sen är det hem och fixa en av mina datorer (suck) och därefter ska jag iväg på ett litet ärende.

Nu är det lunch.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0