DAN FÖRE DOPPAREDAN!

JAJJEMEN!

Torsdag idag, dagen före julafton. Jag har tillbringat större delen med mamma, slått in dem allra sista julklapparna, namnat alla och sett till att dem har hamnat under granen. Vi har även planerat lite vad som händer för oss under den första veckan av det nya året.

Skrev dock lite fel när jag skrev om mina resor som ska göras under 2011. Det är hela fyra resor som ska hinnas med under första delen av nästa år! Varannan månad ungefär kommer jag att sticka iväg. Gaaah, jag längtar!!!

Men om vi stannar i nutiden och fokuserar på vad som ska komma näst; Julafton! I år kommer jag att fira jul på två ställen. Under förmiddagen kommer jag att stanna till hos Världens Bästa och inviga julen där. Sedan blir det hem och umgås med min egna släkt, eller ja, ena halvan iallafall. Och jag känner på mig att julafton 2010 kommer att bli en väldigt bra julafton.

För att komma i julstämning ordentligt iår så har jag nog en av världens juligaste bakgrundsbild på min älskade ippon.


Visst är han fin??


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0