TORSDAG, 19 AUGUSTI

Herregud, jag har INGEN koll på dagarna. Inte en susning! Min själ har helt kopplat bort sig från vardagen vill jag lova.

Idag har det inte hänt så mycket, mina planer för dagen blev framflyttade till måndag. Tråkigt, men det händer. Så jag har flängt på frölunda torg och i Linné.
Nu sitter jag hemma, klar för att gå. Ska träffa mina tjejer i stan för en middag och drinkar ;)

Imorgon kommer det att bli en spännande dag. Jag ska träffa Malin som jag har känt i hundra år och hon har lurat iväg mig på en sak som ska bli jätterolig! Ser verkligen fram emot det vill jag lova =)



Nej, nu är klockan mycket. Jag ska möta min vän Josefine i stan om ganska exakt 40 minuter. Bäst att skynda på!

Ha en trevlig kväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0