SÖNDAG, 15 AUGUSTI

Hej alla!
Dålig uppdatering har det varit tyvärr. Men jag har varit lite upptagen med allt från shopping till mina vänner.
I fredags åkte jag in till stan på förmiddagen och fick hem mig både det ena och det andra, bl.a. en sak jag har velat köpa ett tag. Så jag åkte nöjd hem tillsammans med mina föräldrar efter en räkmackelunch i älskade Haga.
På fredag eftermiddag träffade jag bästa vän och spenderade ett helt dygn tillsammans med henne!
Igår träffade jag Linda efter att ha varit ifrån varandra i mer än tre veckor. Ett kärt återseende, helt klart!
Idag spenderade jag dagen ute vid havet och träffade gudföräldrar, kusin+sambo.
Nu sitter jag här, efter ett besök hos min älskade mormor och tittar på Real Housewifes of New York. Sen får vi se vad söndagkvällen har mer att erbjuda.
På torsdag ska jag träffa min söta kusin Isabella. Ska bli så kul, eftersom att vi ses alldeles för sällan!! Vad vi ska göra och vart vi ska vara är ännu oklart.
Ha en trevlig söndagkväll, så hörs vi på mobilen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0