SISTA DAGEN PÅ MITT SISTA SOMMARLOV

Tisdag, 24 augusti 2010 = sista dagen på mitt sista sommarlov. Satan vad sorligt.
Morgondagen kommer att ta mig tillbaka till verkligheten. Till vardagen, till skolan, till hösten.
Dock är min höstdepression räddad av mina fina vänner som alltid kan pigga upp mig och göra mina dagar till dem bästa. Det är dem jag skapar de finaste minnerna!

Jag har inte gjort ett skit idag. Alla mina kompisar är antingen i skolan, hemma och är sjuka eller sitter och pluggar på körkortet. Tråkigt :(
Varför är inte sommaren längre för?

Nej, nu ska det här fortsättas med maten. Sen drar jag ner till bästa vän och fortsätter snacket om helgens bravader!!

Ha en bra kväll!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0