NÅGOT I HÄSTVÄG

Helluuu!!

Igår blev det inte mycket bloggande då jag var iväg på mitt lilla äventyr och sedan var jag waaay för trött för att göra annat än att ligga i soffan och glo på tv..

Som några kanske vet, så har jag ridit sedan jag var 8 år. Sen för ca 3-4 år sedan så slutade jag, pga, olika anledningar, och har inte suttit på en hästrygg sedan dess.
I torsdags fick jag ett sms av Malin(som jag lärde känna via ridningen och fortfarande rider) som frågade om jag ville rida om hon kunde fixa en häst till mig.
Så hon fixade en häst till mig, en stor arbetshäst vid namn Amanda som var jättehärlig.
Jag kände dock, väl vid sällskapet av tre helt okända hästar, att jag hade tappat mitt mod bland hästar. Jag har blivit en jävla mes! Shit alltså. Jag blev förvånad att jag betedde mig så, Malin blev ännu mer förvånad!
Men efter att ha ridit i närmare två timmar, överallt och ingenstans i alla gångarter så kände jag mig mer och mer säker bland hästarna igen.

Behöver jag ens nämna att jag hade för ont i rumpan igår? OCH att jag har sjukt ont i min kropp idag?

Ha ha

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0