MÅNDAG, 23 AUGUSTI

Godmorgon!

Det är måndag och den här veckan blir min första vardagsvecka. Segt att börja skolan igen men även skönt att komma tillbaka till någon sorts verkligehet, eller?

Lördagen kunde inte ha varit mer awesome, en regnfri kväll med härliga människor och en underbar stämning gjorde att kvällen nog inte kunde bli mer lyckad! Det var nog en av de absolut roligaste festerna jag någonsin har varit på! Och nu är min vän Mikael, som jag har känt sedan jag var tre år gammal, blivit en stor pojke! Det var riktigt roligt att få vara med och fira din födelsedag!
Men.
Man mår faktiskt som man förtjänar dagen efter. OJA! Inte överdrivet, men man kände av gårdagen i kroppen, och även idag.. Pizza till frukost och ni får själva avgöra hur illa det är då ;)

Nu är Bella påväg hit och det är dags för mig att bli klar. En dag på stan är aldrig fel, speciellt när nästan alla har börjat skolan ;)

Ha en fin dag!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0