KRETA - DAG 14

Helluu!

Idag är vår sista heldag på älskade Kreta. Känns, som jag skrev igår, både bra och dåligt. Blandade känslor.
Men för att göra saken bättre ska jag och Nathalie ut ikväll och göra Chania osäker, en sista kväll tillsammans!

Det blev ingen outfitbild på min svarta klänning då vi tog kort med syst.kameran och sladden till den ligger hemma i Sverige. Så outfitbilder får det bli när jag kommer hem!

En annan sak jag planerar är shopping. Det ska inhandlas höstkläder, skolmaterial eller iallfall en snygg kalender, jag ska hitta en snygg väska kanske en Marc Jacobs och mina aviators.. Oj, här blir blev det helt plötsligt mycket pengar. Får nog skaffa mig ett kreditkort ;)

Ha en bra kväll!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0