AWESOME

The Ark var SUPER! Jag hade inga större förväntningar av varken Ola Salo eller bandet i sig, men JÄKLAR vilken show de bjöd på! Det var riktigt roligt att se! Man blev glad när Ola började prata med oss i publiken, han kan verkligen tala för sig den mannen. Han var lätt att lyssna till och han har en riktig berättarröst om man säger så! Mer Ola Salo till folket! ;)


När vi lämnade Liseberg kom det fram en kille med en kaklåda (det var två andra killar med likadana kaklådor) och frågade oss om vi ville ha kakor?
Jag: OM VI VILL HA KAKOR?? halvt döv efter konserten. hela stan måste ha hört mig.
Killen: Jaa.
Jag: *tittar ner i lådan* - EH, DET FINNS JU INGA KAKOR?!
Killen: Joo.
Sen gick vi, utan kakor. Vem vill bjuda på kakor om det inte finns några kakor?

Nu väntar jag på att kvällens avsnitt av Two and a half man ska börja. Sen blir det nattinatti för min del.


The Ark

Vi hörs imorgon♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0