VAD HÄNDE MED LÉ BOYFRIEND?

Ja, vad var det som hände egentligen? Jag har fått lite frågor här och var om vad som har hänt med min pojkvän eftersom att jag aldrig nämner honom längre.
 
Anledningen till det är att vi inte är tillsammans längre. 
Av både den ena och andra anledningen som bloggen, avstånd och svek.
Vi har träffats efter the break-up och det vi jobbar på nu är att börja lita på varandra igen.

Det går sakta men säkert och från början av februari fram tills slutet av april var en riktigt jobbig tid för mig. Mina underbara vänner och familj har såklart ställt upp för mig och jag är så otroligt tacksam för ert otroliga stöd och tålamod för skit som vissa av er har fått tagit när jag har gått i försvarsställning när jag har varit som värst.


Blir det Daniel och Elin igen? 

XOXO

Kommentarer
Postat av: anonym

jävla svin var du

2010-04-10 @ 03:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0