MÅNDAG, 26 APRIL

Måndag och jag ångrar faktiskt inte att jag skrev att jag ville ha måndag, igår. Veckan har börjat blandat om man säger så.
Bra dag i skolan, fick reda på betyget som min lärare hade satt på en av redovisningarna förra veckan, MVG. AWESOME!
Efter skolan gick jag in på Kicks och kikade ut lite saker som jag ska köpa i veckan, förmodligen blir det på torsdag då jag börjar såpass sent =) och jag hittade lite saker som jag ska köpa, bl.a. b.u.s., rouge från Smashbox (troligen) och lite annat smått och gott. Ska förmodligen även göra iordning mina naglar innan den stora dagen som börjar närma sig :D

Snart ska jag iväg och träna med mitt lilla crew som består av mig, C och hennes syster haha =) tack och lov att jag tränar med dem, annars hade det varit sjuukt tråkigt! Det blir Core idag, skulle även spunnit (spinning) men av både den ena och den andra anledningen så blev det inte av. Där ser du. Så jag ska möta upp de andra ungefär en halvtimme innan Coren (som är styrka, styrka och ännu mer styrka) och förbränna lite extra på crosstrainerna! GREAT!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0