FREDAG, 23 APRIL

15 dagar kvar!!

Chacha bloggen! Eller något =)
Idag har det varit en jättebra dag! Skolan gick bra, gick snabbt och lätt och jag kände mig faktiskt pepp för skolarbete och gjorde bra ifrån mig! Ovanligt kan tyckas...
Efter skolan var det dags för en körlektion som gick sjuuukt bra! Och efter den gick jag och mötte upp min gamla kära kompis Malin som jag har känt halva livet typ, vi gick och letade efter ett café som INTE var fullsatt och tredje cafét gillt så hamnade vi på Frank's Coffee på Kungsport. Satt och bara babblade i över en timme innan det var dags att bege oss hem till hennes far och äta en god middag. Vid nio tiden bestämde vi oss för att göra stan osäker (Malin har körkort+bil), så vi tog en runda och stannade för att tanka. Vilket gick sådär alltså! Haha, oj vad jag skrattade när vi skulle fylla på bensin i tanken =)
Kom hem för ett litet tag sedan efter en otroligt trevlig dag.
Imorn blir det inte mycket gjort antar jag. SEGT SOM FAN!
Måndag blir att shoppa, ohyah! har presentkort på Kicks som jag än inte har använt så då läär jag komma hem med både det ena och det andra!
På tal om shopping så jag jag hämta ut ett paket på ICA imorn! Undra vad det finns där i, kommer inte ihåg vad jag har köpt =)
Vi hörs under morgondagen!
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0