ONSDAG, 23 SEPTEMBER

Godmorgon på er allihop!

Här sitter man i skolan och nyser om vartannat.. Jag tror verkligen att jag börjar bli sjuk, jag får inte det. Inte den här veckan iallafall. Nästa kan jag väl bli de om jag nu ska vara sjuk, men fan inte den här veckan!!!!

De var oxå nära att jag missade bussen imorse då mitt busskort hade gömt sig i mitt mobilfack. Men jag hann ändå =)
usch, jag vill inte bara sjuk =(

Nu har jag inget mer att säga, kanske ganska meningslöst inlägg. Slänger upp en dagens sen!

Ha en bra dag.

Daniel♥Elin


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv. Ja visst är mössan och vantarna söta, jag har inte riktigt bestämt om jag ska ha rosa eller brunt. Får tänka på det lite till hehe.



Angående "pennan" från Mavala så vet jag inte riktigt, har tittat runt på nätet men hittar inget precis. Men runt hundra lappen skulle jag nog kunna uppskatta själv. Men det är bara min gissning hehe.



Ha en bra dag! :)

2009-09-23 @ 13:30:10
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/
Postat av: sara

håller med!

tack, förresten! :D

2009-09-23 @ 20:46:59
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0