TISDAG, 6 OKTOBER

Hej alla!
Jag har inte haft någon större motivation att blogga under helgen och sen har jag haft fullt upp!
Pengarna tog ju slut innan jag kom ner till Tranemo och fyllde inte på pengar förän på söndagen. Men jag har haft en skittrevlig helg, hade visserligen önskat att min babe♥ hade kunnat vara med och fått träffat min wonderful släkt =)
Men det blir väl senare hoppas jag!!
Kan ju dra en liten sammanfattning över helgen och början av veckan.

I lördags kom ju Bella & Edvin och hämtade mig och vi körde ner till Borås för att kolla lite i affärer och käka lite grann. De blev Burger King höhö ;) Sen efter att ha vandrat i affärer och Bella försökt rymma haha, som tur är så har Edvin tjuvalarm så hon kunde inte riktigt göra det hahaha, men kul va de!! Sen åkte vi hem till faster och vi satt och snacka lite och kolla på lite kort innan det var dags att bestämma oss vad vi skulle käka. Rebecca hade tänkt bjuda upp mig, Bella och Edvin på lite käk, men när hon fick reda på att vi skulle käka pizza så ville hon med ha de haha =) Vilken fettodag asså, först BG och sen pizza ända från Svenljunga! Men fattar faktiskt varför, för de hade den godaste kebabrullen! Åh va gott de va!
Sen stack vi upp till Rebecca igen och va där en stund. Lilla Leia höll oss sällskap och klockan var långt efter läggdags för henne, busfröt där =) Vid niotiden åkte vi tillbaka till Faster och kollade på film, bl.a. I Love You Man och Liar Liar med Jim Carrey! Haha. I söndags då kommer Faster in och väcker oss, eller mig iallafall för Bella va ju redan vaken! Och väckt blev jag, haha =) Sen stack vi ner och käka lite frukost och gjorde oss iordning för att åka hem till Faster Ewa och hälsa på henne och Tomas och lille grisen Diezel. En liten pratstund blev det innan vi skulle hem och vänta på mamma och pappa som skulle komma och käka lite innan vi skulle åka hem till La. Jag och Bella fick uppdraget att göra efterrätt, nämligen Blåbärspaj och OJ vad god den blev! Efter middag och efterrätt och gos med Leia som inte ville sova idag heller var det dags att åka hem.
Jag fick köra i pissvädret, det regnade i princip hela vägen hem. Men jag klarade det och är jättenöjd med min insats som förare! Har även planerat in ett datum för uppkörning, när får ni veta en annan gång ;)
När jag kom hem fick jag ÄNTLIGEN träffa min älskade Daniel♥ som har varit sjuk hela veckan<3 det var så härligt att få träffa honom igen<3
älskar dig mest av allt hjärtat, du och jag genom allt <3
Igår var det ju första skoldagen på veckan och den inleddes av gymnasiemässan där jag var monterpersonal och skulle värva massa elever till Hvitfeldtska. Jättekul! Träffade massa trevliga personer, både elever från Hvitfeldtska och från andra skolor. Sen var det dags att åka hem och då var det dags att laga mat. Spagetti och köttfärssås blev det, godaste hittills! Och sen kom min Daniel♥ ner<3 Idag var det skoldag, lång skoldag, men början klockan åtta och slutade klockan 15. Trötta var vi allihopa! Haha, men man kan inte förvänta sig mer av en tisdag. Efter skolan drog jag och Sandra ner och lämnade in babys<3 mobil. Sen tog jag bussen hem med mamma och började plugga. Seg dag. Men imorn blir det gymnasiemässan igen! Kul! Kom och kolla in Hvitlfeldtskas monter!

Hörs senare,

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0