INNE OCH UTE

UTE

SPENCER PRATT


Bara för att vår hatade Spencer Pratt, känd för att ha förstört fröken Heidi Montags liv så tror han att han är värsta a-kändis, tycker dock att han är mer en askändis. haha, gud vad finurlig jag vart där.

REGN

Okej, jag har verkligen tröttnat nu på allt jävla regn. Det ska vara fint höstväder!
 

KISSIE

Hon är älskad och hon är hatad. Men mest av allt så stör jag mig verkligen på hennes överdrivna sätt. Okej, du har fått ett jobb på Pilot. Vi vet det och det är old news.


INNE

Kenza

Vår älskade bloggerska, som är tusen gånger bättre än alla andra. Inspirerar oss andra till något som man aldrig skulle kunna göra innan och att vi får ta del av hennes otroligt händelserika liv.



LADY GAGA

Ni som inte har lyssnat på vår nya popdrottnings senaste singel Bad Romance, tycker jag att ni ska göra det nu.

SAMSUNG

Har aldrig riktigt gillat Samsung, men nu har de kommit igen och slår Sony Ericsson och Noka och alla andra mobilleverantörer med STORM!


Me lajki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0