Veckoplanering

Veckoplanering


·Skola;

Full vecka, ett tal, ett prov och en inlämning. Segt som fan, men jag har ju min födelsedag att se fram emot!

·Träning;

Vet inte om det blir någon tid för Crosstrainern denna vecka, kanske i slutet på veckan. Vi får se.

·Kärleken;
Detta var andra helgen som jag och min älskade Daniel<3 knappt fick någon tid tillsammans, eftersom han åkte hem i fredags och va på kalas på lördagen, utan mig. Så vi såg i torsdags, halva fredagen och halva söndagen :(:(
Hoppas verkligen att han kommer hit på onsdag!<3

·Övrigt;
Det är endast 4 dagar kvar tills jag fyller år, härligt ska det bli! Jag, Lina, Josse och Sandrorna har börjat med att fira den som fyller år genom att käka någonstans. Det är alltid hemligt för den som fyller år och mn börjar alltid planera någon vecka innan. Josse var helt tokig då hon var så nyfiken och vad tror ni inte att jag är?! haha, jag ser verkligen fram emot det (:
Sedan är det kalas för mig på lördag med :D
Sen är det inte många veckor kvar till sommarlovet och inte många veckor till Fredrik och Isabellas student! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0