Tisdag, 26 maj

Hej alla!

Hoppas att ni har haft en bra tisdag(:
Min dag började med att jag skulle in och träffa Josse i stan för att gå och äta frukost. Det blev på Espresso House i Arkaden. Jag kan verkligen rekommendera att ni åker in och sätter er på någon av de få kaféerna som öppnar tidigt, det är så otroligt lugnt och skönt innan alla affärer har öppnat och innan alla galna shopaholics börjar anlända, visserligen var ju jag och Josse redan där ;)

När klockan började närma sig 9,30 åkte vi upp till skolan för att ha vårt fruktade svenskaprov. Lyckligvis gick det bra, eller det kändes bra. Sedan vet man ju aldrig hur resutatet blir, usch vågar inte tänka på det nu.

Efter skolan åkte jag hem och träffade min älskade Daniel<3 det blev inte mycket tid idag, men han kommer ju hit imorn med och ska sova hos mig eftersom vi ska på Fredriks student på torsdag!
Skoj ska det bli!

Nu har jag verkligen varit duktig, jag har skrivit mitt tal till Retoriken imorn och gjort klart arbetet till Företagsekonomin imorn! Bra Elin!

Nu ska jag kolla på älskade Desperete Housewifes. Vi hörs imorn!

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0