Onsdag, 6 maj

JAG FYLLER ÅR OM TVÅ DAGAR, WIHOOOOOW!!

Hej alla!
Onsdag idag, seeeg onsdag. Jag vaknade 30 minuter innan jag skulle gå till bussen, men jag hann ändå utan att stressa! Bra Elin, tummen upp!
På retoriken idag skulle vi egentligen ha hållt vårat Informativa tal 2, men eftersom vi var tre och en halv person på lektionen (den fjärde kom efter halva tiden så han räknas bara som halv) behövde vi inte hålla eftersom det knappast är någon idé när det är en väldigt liten publik.

Igår gjorde jag äntligen klart mitt Brasch och Produktarbete, gud vad skönt de kändes. Nu gäller det bara för mamma att hon skriver ut arbetet på jobbet, I FÄRG så kommer det att bli PERFEKT :D
Jag somnade alldeles för sent igår och jag känner att tröttheten kommer mer och mer in på kroppen. Jag känner mig otroligt trött och hängig, seg i kroppen och har ingen större kontroll på vad jag gör. Jag har redan fått kramp i fingrarna och handlederna efter att ha skrivit detta inlägg.

Jag var även och kollade på Joakims match igår med älsklingen, vi tog mopparna till ÖISgården där matchen var, och eftersom babys<3 moppe gick så otroligt segt tog det ungefär en halvtimme att komma dit. Haha (:

Mamma och pappa var och köpte en present igår och jag kan verkligen aaaana vad det är förnågot. haha :D

Nu ska jag fortsätta hjälpa Lina att skriva klart sitt arbete då hon bara har en arm till hands, haha, klantarsel :D:D<333

Daniel♥Elin


 
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0